آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

تمام كسانيكه شاغل هستند اكثر مدت زمان زندگي خود را در محيط هاي كاري سپري ميكنند و كار كردن و سپري كردن مدت زمان طولاني مي تواند خسته كننده باشد. اما تمام صاحبان كار و كارمندان مي توانند تنها با رعايت و يا انجام چند راهكار كوچك، محيطي پر انرژي و بدون خستگي را براي خود فراهم كنند. هر يك از اين موارد كوچك مي تواند به كار بردن دكوراسيون داخلي زيبا و يا استفاده از مبلمان اداري راحت و استاندارد باشد كه در ادامه اين گزارش به معرفي هر يك از مواردي كه باعث مي شود تا محيط كاري بدون خستگي براي شما فراهم كند، خواهيم پرداخت.

فراهم كردن فضاي اداري مثبت و راحت 

براي اينكه در كسب و كار خود موفق باشيد بايد يك تيم بسيار عالي را براي شركت خود فراهم كنيد. براي داشتن يك تيم عالي هم بايد مواردي را انجام دهيد كه تمام اعضاي تيم شركت از كار كردن با شما راضي بوده و از محل كارشان انرژي مثبت دريافت كنند و با رضايت كامل به محل كارشان بيايند. تمام اين كارها مي توانيد با فراهم كردن محيطي منظم و قانونمند اما نه خشك، و همينطور داشتن دكوراسيون داخلي زيبا به همراه مبلمان راحت و استاندارد فراهم كنيد.
 
 
چند راهكار ساده براي از بين بردن خستگي در محيط اداري

در دفتر كار فضايي دوستانه ايجاد كنيد 
در ادامه موضوع بالا كه گفتيم بايد يك فضاي اداري مثبت و راحت ايجاد كرد، فراهم كردن فضاي اداري دوستانه نيز به داشتن تيمي قوي بسيار كمك مي كند. نبود فضاي دوستانه مانع از پيشرفت شما در زمينه كاريتان خواهد شد. 
 
براي از بين بردن خستگي از فضاي اداري، تنها كافيست صاحبان كسب و كار با ايجاد نگرش مثبت، داشتن رفتار محترمانه با تك تك كارمندان شركت خود، تبعيض قائل نشدن بين كارمندان شركت، ياد گرفتن مهارت گوش دادن، برقرار كردن ارتباط شخصي با كارمندان خود، داشتن ارتباط غير كاري، تشويق كردن همكاران و كارمندان خود به كار به خصوص اگر كاري كردند كه هم باعث خود و هم پيشرفت شركت شده، فضاي اداري را به يك فضاي دوستانه و صميمي تبديل كنند. 

طراحي به خصوص و منحصر به فرد اتاق هاي محل كار 

تك تك فضاهايي كه در شركت وجود دارد، هر كدام يك فضاي مهم در محيط اداري محسوب مي شود كه با مي تواند تاثيرات مثبت و يا منفي را به مراجعه كنندگان در برخورد اول خواهد داد. تمام بخش هاي مختلف اتاق بايد تمام ويژگي هاي خاص خود را برخوردار باشد. طراحي هر يك از فضاهاي محيط كار بايد به نحوي بوده كه علاوه بر زيبايي، راحتي ارابا رجوع را نيز فراهم كند. 
 
طراحي اتاق انتظار نيز بسيار اهميت دارد. زيرا اتاق انتظار يكي از بخش هاي مهم محيط اداري مي باشد و مراجعه كنندگان در برخورد اول با اين محيط رو به رو خواهند شد و تمام انرژي مثبت يا منفي كل محيط شركت را از اتاق انتظار دريافت خواهند كرد. در اتاق انتظار نيز بايد به نوع صندلي ها و همينطور روشنايي آن نيز توجه ويژه اي داشته باشيد.
 
استفاده از مبلمان اداري مناسب براي اتاق انتظار

انتخاب و استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت 

در كنار موارد نام برده شده بالا ديگر مورد مهمي كه باعث مي شود محيط كاري بدون خستگي و پويا داشته باشيد، استفاده از مبلمان هايي است كه از استاندارد و راحتي كافي برخوردار باشد. استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت علاوه بر اينكه در روحيه افراد بسيار تاثيرگذار است، در سلامت جسماني آنها نيز تاثير بسيار زيادي خواهد گذاشت. حتما بايد در فضاي اداري از يك ميز اداري استاندارد و همينطور صندلي اداري استاندارد استفاده شود. در ادامه به ويژگي هاي صندلي استاندارد خواهيم پرداخت. 
  • استفاده از هر يك از مبلمان هاي استاندارد مي تواند داراي ويژگي هاي زير باشد: 
  • بايد براي قسمت پايين كمر داراي استاندارد باشد 
  • بايد قابليت تنظيم ارتفاع هم براي صندلي و هم براي دسته هاي آن وجود داشته باشد. 
  • قابليت چرخش داشته باشد. 
  • بايد از پارچه خوب براي آن استفاده شده باشد
  • استفاده از زيرپايي براي كارمندان
انتخاب ميز و صندلي اداري استاندارد براي فضاي اداري
 
و اما در كنار نام بردن ويژگي هاي صندلي خوب و استاندارد، حال با ويژگي هاي يكي ميز خوب و استاندارد بهتر است آشنا شويد. ميزها هم همانند صندلي ها مي توانند تاثيرات زيادي بر روي كارمندان شركت بگذار و روحيه آنها را تحت تاثير قرار دهد. ويژگي هاي ميز استاندارد و خوب شامل موارد زير مي باشد:
  • داشتن فضاي مناسب براي قرار گيري پا 
  • داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( براي اين كه ببينيد ارتفاع ميز مناسب است، دست‌هاي خود را با زاويه 90 درجه خم كنيد و ببينيد كه مي‌توانيد آن‌ها را به راحتي روي ميز قرار دهيد يا خير) 
  • قابليت قرار دادن صندلي در داخل ميز ( در صورتي كه نتوانيد اين كار را انجام دهيد، به سختي مي‎‌توانيد از كيبورد استفاده كنيد. راحتي بيشتر با انتخاب مبلمان اداري مدرن را همين حالا تجربه نماييد.) 

انتخاب بهترين مبلمان براي مطب دكتر

مطب پزشكان همانند ديگر فضاهاي اداري بايد از آرامش و استانداردهاي ويژه برخوردار باشد تا مراجعه كنندگاني كه به آنجا مي روند در مدت زمانيكه منتظر هستند تا نوبتشان شود، احساس راحتي كنند و آرامش داشته باشند. همانطور كه مي دانيد مطب پزشكان تنها جايي است افراد بسيار زيادي به آنجا مراجعه كرده و مدت زمان زيادي را منتظر مي مانند. پس به هنگام  انتخاب مبلمان براي مطب دكتر و همينطور استفاده از عناصر مناسب براي دكوراسيون داخلي آن بايد دقت لازم را داشت.
 
 استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دكتر | مبلمان اداري آفن استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دكتر

بهترين طراحي و رنگ را براي دكوراسيون داخلي شركت خود انتخاب كنيد 

در هنگام طراحي داخلي براي شركت خود يكي از مهمترين كارهايي كه بايد انجام دهيد انتخاب رنگ مناسب مي باشد. رنگي كه براي ديوار يا كاغذ ديواري كه استفاده مي كنيد بايد علاوه بر اينكه بر روحيه كارمندان تاثير مثبت بگذارد، بايد با رنگ مبلمان اداري استفاده در فضاي كار هماهنگي داشته باشد. در واقع تمام وسايلي كه براي يك فضا استفاده مي شود، بايد مكمل هم باشند. 
 
دكوراسيون داخلي مناسب براي محيط اداري
در انتها نيز بايد بگوييم براي داشتن محيط اداري پوياتر مي توانيد از آثار هنري و همينطور استفاده از مجله هايي براي خواندن استفاده كنيد. استفاده از مجله بيشتر براي مطب دكتر و آرايشگاه ها و همچنين استفاده از موسيقي ملايم براي آرايشگاه ها و محيط هايي كه در ان امكان پخش موسيقي باشد بسيار مناسب است.

امتیاز :

بازدید : 71

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1398/12/8  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

آيا ميزي براي افراد كوتاه قدي كه نياز به كارهاي ايستاده دارند وجود دارد؟
 
هميشه يكي از ملزومات مبلمان اداري ميز كار بوده است. در اين ميان ميزهاي ايستاده براي كساني كه نياز دارند تا كارهاي خودشان را به صورت ايستاده انجام دهند طراحي شده است. اين ميز اداري به گونه اي طراحي شده است كه كاربر بتواند به صورت ايستاده و يا با استفاده از يك صندلي نسبتا بلند كارهاي خودش را انجام دهد و بتواند به راحتي در اطراف آن حركت كند.
اين ميز انواع مختلفي دارد و شما در زمان انتخاب از نمونه هاي آماده گرفته تا نمونه هايي كه به صورت اختصاصي براي شما ساخته مي شود را مي توانيد پيدا كنيد. اما بهترين گزينه براي افراد كوتاه قدي كه به كارهاي ايستاده نياز دارند، ميزهايي هستند كه امكان تغيير ارتفاع را دارند. اين نوع ميز تمام انعطاف پذيري لازم را براي شما تامين مي كند. براي مثال ممكن است شما در زمان كار با كامپيوتر به ارتفاع خاصي نياز داشته باشيد، اما زماني كه قصد خواندن كتاب يا نوشتن را داريد، لازم باشد ارتفاع ميز را تغيير دهيد. همچنين، در مواقعي كه ممكن است چند نفر از ميز استفاده كنند، قابليت تغيير ارتفاع يكي از موضوعات ضروري است كه بايد رعايت نمائيد.
در ادامه، با ما همراه باشيد تا نكاتي كه براي خريد يك ميز اداري ايستاده و صندلي اداري بايد رعايت كنيد را با هم بررسي نماييم:
 
آيا به ميز اداري ايستاده نياز دارم؟ 
 
در صورتي كه در طول روز خيلي جابه جا مي شويد و حالت ايستادن خودتان را معمولا تغيير مي دهيد، يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. طبق تحقيقات نشستن زياد روي صندلي اداري آسيب هاي زيادي به ستون فقرات شما وارد مي كند؛ اما ممكن است براي برخي افراد ايستادن زياد، حتي از نشستن نيز ضرر بيشتري داشته باشد. به همين سبب، بهتر است به جاي خريد يك ميز اداري ايستاده، به فكر خريد يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع باشيد. اين نوع ميز در افزايش راحتي، سلامت و راندمان كاري شما تاثير بسيار زيادي خواهد داشت.
 
 
آيا بايد يك ميز اداري جديد بخرم يا ميز قبلي خودم را به يك ميز ايستاده تبديل كنم؟ 
 
اين موضوع در ابتدا به خود شما بستگي دارد، اما موارد ديگري هم كه در اين موضوع نقش دارند، عبارتند از فضاي كار موجود و سطحي كه براي كار نياز داريد. براي پاسخ به اين سوال بهتر است فضايي كه ميز موردنظر اشغال مي كند و سطح كاري كه در اختيار شما قرار مي گيرد را هم مورد بررسي قرار دهيد. در مواقعي كه هميشه تمام وسايل موردنياز خودتان را روي ميز قرار مي دهيد و به فضاي بسيار زيادي نياز داريد، خريد يك ميز جديد توصيه مي شود؛ اما اگر به فضاي زيادي نياز نداريد، تبديل كردن ميز قبلي خودتان به يك ميز ايستاده گزينه بهتري است.
همچنين، بهتر است تطبيق پذيري ميز اداري با ديگر وسايل اتاق كار خودتان را هم از نظر كارايي و زيبايي در نظر بگيريد. براي مثال برخي از مدل هاي صندلي اداري به راحتي با ميزهاي اداري ايستاده تطبيق پذير نيستند. به همين سبب، بهتر است در زمان خريد ميز ايستاده به تطبيق پذيري آن با ديگر وسايل خودتان اطمينان حاصل كنيد.
 
كمترين و بيشترين ارتفاع يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟ 
 
همانطور كه قبلا گفته شد، بهتر است ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نماييد. اين نوع ميز بيشترين ميزان انعطاف پذيري و سلامتي را براي شما تامين مي كند و علاوه بر آن، راندمان كاري و سلامتي بلند مدت شما را نيز تضمين خواهد نمود. تمامي ميزهايي كه با قابليت تغيير ارتفاع عرضه مي شوند يك محدوده تغيير ارتفاع منحصر به فرد دارند و بايد ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نمائيد.
 
بهترين زاويه كارمند با ميز اداري
 
در صورتي كه فقط خودتان از ميز استفاده مي كنيد: 
به صورت كاملا راحت روي صندلي اداري بنشينيد و دست خودتان را به گونه اي روي ميز قرار دهيد كه هميشه براي تايپ كردن قرار مي دهيد. سپس، فاصله زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. ارتفاع ميز در حالت نشسته بايد به همين اندازه باشد.
بايستيد و به همين شكل فاصله كف زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. اگر از زيرپايي خاصي استفاده مي كنيد، بايد اندازه آن را هم در نظر بگيريد.
ميزي را انتخاب كنيد كه به خوبي با اين دو اندازه سازگار باشد.
اگر قد شما كوتاه است و نمي توانيد ملزومات مبلمان اداري پيدا كنيد كه با قد شما سازگار باشد، مي توانيد از زيرپايي و يا جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
اگر ميز توسط دو يا چند نفر استفاده مي شود: 
 
پروسه ذكرشده در بخش قبلي را براي تك تك افراد (يا حداقل كوتاه قد ترين و بلندقدترين فرد گروه) دنبال كنيد.
ميزي را انتخاب كنيد كه ارتفاع آن براي كوتاه قدترين و بلندقد ترين فرد گروه مناسب باشد.
اگر نمي توانيد يك ميز براي كاربر كوتاه قد پيدا كنيد، مي توانيد از زيرپايي و جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
عرض يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
عرض ميز اداري يا فاصله جلو تا عقب آن نيز موضوع خيلي مهمي است و نبايد ناديده گرفته شود. عرض اكثر ميزهاي ايستاده حداقل 75 سانتي متر است كه براي اغلب كاربران كافي است. در صورتي كه عرض يك ميز اداري از اين ميزان كمتر باشد، باعث خواهد شد كه مانيتور خيلي به صورت نزديك شود و نتيجه آن خستگي چشم شما و كاهش كارايي خواهد بود.
 
طول يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
 
اين موضوع نيز بار ديگر، به فضاي موجود و نيازهاي شما برمي گردد. اكثر ميزهايي كه ارتفاع متغير دارند، در ابعاد و شكل هاي مختلف عرضه خواهند شد و شما بايد بهترين گزينه را بسته به نيازهاي خودتان انتخاب كنيد.
 
انتخاب ملزومات مبلمان اداري مناسب براي ميز ايستاده
 
تا به امروز خريد مبلمان اداري را به صورت آنلاين تجربه كرده ايد؟ جدا از مبلمان اداري، شما مي توانيد تمام ملزومات اداري را نيز به صورت اينترنتي تهيه نماييد. صندلي يكي از ملزومات مبلمان اداري است و به طور حتم به يك صندلي اداري نياز خواهيد داشت. البته به جاي اينكه به فكر خريد يك صندلي اداري حرفه اي و گران قيمت باشيد، مي توانيد از يك صندلي معمولي نيز استفاده كنيد تا بتوانيد كارهاي روزمره خودتان را انجام دهيد. فقط در صورتي به صندلي نياز نخواهيد داشت كه يكي از معدود كساني باشيد كه مي توانند هر روز ساعات زيادي را به صورت ايستاده كار كنند.
يكي ديگر از گزينه هايي كه داريد، صندلي هاي بار هستند. اين صندلي ها براي استفاده طولاني مدت مناسب نيستند و پس از 20 تا 30 دقيقه باعث خستگي مي شوند. همين امر باعث مي شود مغز شما دستور دهد كه بايستيد.
در مجموع، گزينه هاي زيادي براي افراد كوتاه قدي كه نياز دارند به صورت ايستاده كار كنند، وجود دارد؛ اما انتخاب بهترين گزينه ملزومات مبلمان اداري به نيازهاي شما بستگي دارد. در اين مقاله تلاش شد تمام گزينه هايي كه بايد براي انتخاب ميز و صندلي اداري در نظر بگيريد را بررسي كنيم؛ اما در صورتي كه سوال خاصي در اين زمينه داريد، هميشه مي توانيد آن را با ما در ميان بگذاريد.


امتیاز :

بازدید : 62

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1398/10/11  | ۱۳ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مهمترين عوامل تاثير گذار در انتخاب صندلي كنفرانس

در كنفرانس هاي مختلف افراد مجبور هستند تا ساعت هاي زيادي را روي صندلي بنشينند و به موضوعات كنفرانس بپردازند، عدم وجود صندلي كنفرانس مناسب باعث مي شود تا افراد از حضور در كنفرانس خسته شوند و اين خستگي علاوه بر وارد كردن صدمات فيزيكي به آناتومي بدن آنها روي اعصاب و روان آنها هم تاثير خواهد گذاشت، اين موضوع باعث مي شود تا انتخاب صندلي كنفرانس مناسب از اهميت بالايي برخوردار باشد، سوالي كه پيش مي آيد اين است كه صندلي كنفرانس مناسب چگونه بايد انتخاب شود؟ عوامل مهم در انتخاب صندلي كنفرانس چيست؟ براي فهميدن جواب اين سوال متن زير كمك فراواني به شما خواهد كرد.

 

ارتفاع صندلي كنفرانس


ارتفاع يكي از عناصر كليدي است كه در انتخاب يك صندلي بايد آن را در نظر گرفت، ارتفاع يك صندلي نبايد آنقدر بلند باشد كه پاهاي فردي كه روي آن نشسته به زمين نرسد و نبايد هم آنقدر پايين باشد كه كاربر نتواند پاهاي خود را به صورت مناسب به زمين متصل كند و مجبور باشد تا آنها را جمع كند، از آنجايي كه قد در افراد مختلف متفاوت است پس نمي توان صندلي تهيه كرد كه براي همه افراد از نظر ارتفاع مناسب باشد مگر اينكه  صندلي قابليت تغيير ارتفاع را داشته باشد، بنابراين بسيار مهم است كه در هنگام خريد صندلي كنفرانس مناسب قابليت تغيير ارتفاع آن را در نظر داشته باشيد.

ارتفاع صندلي كنفرانس بايد قابل تغيير باشد.


نشيمنگاه صندلي كنفرانس


نشيمنگاه و تكيه گاه دو نقطه اصلي اتصال بدن انسان با صندلي است نشيمنگاه بيشترين وزن بدن را تحمل مي كند و بنابراين بايد به گونه اي طراحي شود تا بيشترين سطح تماس با بدن را داشته باشد، علاوه بر عنصر سطح در نشيمنگاه بايد به نحوه طراحي آن هم توجه داشت. صندلي كنفرانس مناسب بايد در ناحيه نشيمنگاه يك فرورفتگي داشته باشد و به گونه اي طراحي شود كه كاربر بتواند خود را در محدوده نشيمنگاه جابجا كند، استانداردي كه براي نشيمنگاه صندلي در نظر گرفته شده است به اين صورت است كه : عرض آن بايد 40-50 سانتي متر باشد، فاصله جلو تا عقب نشيمنگاه هم بين 37-45 سانتي متر در نظر گرفته مي شود تا جابجايي روي آن امكان پذير باشد.

نشيمنگاه در صندلي كنفرانس بايد ارتفاع، طول و عرض مناسب داشته باشد تا تمام سطح نشيمنگاه كاربر روي آن قرار گيرد، نشيمنگاه نبايد زياد نرم و نبايد زياد سفت باشد.


تكيه گاه و گودي كمر در صندلي كنفرانس


تكيه گاه يكي از مهمترين بخش هاي هر صندلي است. اين بخش اگر به صورت مناسب طراحي نشود مي تواند اثرات بسيار زيانبار براي ستون فقرات ايجاد كند، ستون فقرات انسان داراي يك منحني به سمت داخل بدن است و تكيه گاه صندلي كنفرانس هم بايد به گونه اي طراحي شده باشد كه اين منحني را پر كند، علاوه بر اين پشتي صندلي كنفرانس بايد به گونه اي باشد كه بتواند مقداري زاويه دار هم شود، بسياري از اوقات اگر جنس پشتي از مواد مناسب تهيه نشده باشد تكيه دادن طولاني باعث ايجاد تعريق و خيس شدن لباس مي شود و شرايط نامناسبي را براي افراد ايجاد مي كند، پس بايد جنس آن را هم در نظر بگيريد.

در هنگام خريد صندلي كنفرانس توجه كنيد كه تكيه گاه صندلي گودي كمر را پر كند و قابليت تنظيم زاويه آن براي فرد وجود داشته باشد، جنس تكيه گاه هم به گونه اي باشد كه باعث تعريق زياد نشود.


دسته و پايه صندلي كنفرانس مناسب


پايه ها بايد به كاربر قابليت حركت بدهد و از استحكام كافي هم برخوردار باشد، بهترين نوع پايه براي صندلي كنفرانس پايه هاي 5 چرخ است كه از فلزاتي مانند آلومينيوم يا فولاد تهيه شده باشد، وجود دسته هاي مناسب براي صندلي كنفرانس باعث مي شود تا كاربر هم كنترل بيشتري بر صندلي داشته باشد و هم بتواند براي استراحت دست ها و قرار گرفتن حالت صحيح بدن از آنها استفاده كند، دسته ها بايد به اندازه كافي پهن باشد با بتوان دست ها را روي آن قرار داد و از استحكام بالا هم برخوردار باشد.


امتیاز :

بازدید : 117

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/10/2  | ۱۱ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

همان طور كه از اسم آن مشخص است مبلمان ادراي مدرن مناسب زندگي روزمره با  امكاناتي به روز مانند طراحي ارگونومي ، قابليت تبديل پذيري در برخي از مدل ها و ...    به بازار عرضه مي گردد ، درمقابل مبلمان كلاسيك نيز در طرح  ورنگبندي ساده تر و  فارق ازهرگونه  امكاناتي توليد و به بازار عرضه مي گردد.ديده شده كه بعضا براي پركردن فضا هاي اداري با متراژهاي بالا از انواع و اقسام مبلمان اداري چه از نوع كلاسيك چه مدرن در كنار هم استفاده كردند. اين نكته رابه ياد داشته باشيد كه درهم وشلوغ بودن مبلمان اداري در محيط كارتان نه تنها به زيبا سازي محيط اداره تان كمك نخواهد كرد بلكه  از ديد ارباب و رجوع بسيار زشت و ناپسند خواهد بود .بهتراست به جاي پر كردن مبلمان جو ر وا جور از مبلمان شكيل تر استفاده كنيد .بسياري از طراحان براي پر كردن فضاي اداري متراز بالا  مبلمان اداري كلاسيك را پيشنهاد مي دهند .مبلمان اداري كلاسيك به فضا احساس بزرگي، اعتبار و شكوه ميبخشد و محيطي دل انگيز و جذاب را ايجاد ميكند. همچنين مبلمان كلاسيك باعث ميشود مراجعه كننده حس كند شما فردي قابل اطمينان و معتبر هستيد و اين براي موقعيت كاري شما بسيار مناسب است . اينكه كدام يك از اين دو براي چيدمان اداري محيط كارتان انتخاب شود ، كاملا امري است سليقه اي ، كه باتوجه به ضاي مدنظرتان چه ازنظر وسعت و چه از نظر طراحي كه مدنظرتان است مي توانيد يكي از ان دو رابرگزينيد.ناگفته نماند كه معمولا قيمت مبلمان كلاسيك با توجه به استايل خاص و شكيل تر بودن اين دسته از مبلمان بسيار گران تر از مبلمان اداري مرسوم بازار است ،


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

درصنعت دكوراسيون داخلي همواره با فرارسيدن سال نو شاهد معرفي  انواع مختلف مبلمان اداري هستيم .مبلماني كه هر كدام قابليت ها و خصوصياتي منحصر به فرد دارند .ويژگي هاي مانند مبلمان تغيير پذير ، مبلمان با ارگونومي بالا ، مبلمان كم جا وبسياري ديگر .در اين مطلب قصد داريم تا شما را با محصولات   مبلمان اداري آشنا كنيم.مارا با خواندن اين مطلب همراهي كنيد.اولين محصولي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت ميزاداري است .ميز اداري خود به انواع گوناگون ميز مديريت ، ميز كارشناسي و ميز كارمندي تقسيم مي شود . قطعا با توجه به سليقه و فضاي مورد نظر محيط اداري انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند كه در تمامي اين مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندي ، مي توانيد نوع آن را ازبين كلاسيك يا مدرن انتخاب كنيد.يكي از پرفروش ترين محصولات اين دسته ميزاداري مدرناست ،يكي ديگر از انواع شاخه هاي مبلمان اداري ،صندلي ادراي است .اين محصول نيز همانند ميز اداري در زيرشاخه هاي صندلي مديريت ، صندلي كارمندي و صندلي كارشناسي قابل تهيه مي باشد.قيمت محصولات مبلمان اداري با توجه به امكانات آن ، وخصوصيات منحصر به فردي كه براي ان در نظر گرفته شده است ،كاملا متفاوت است .


امتیاز :

بازدید : 140

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

چه درسمت يك مدير شركت باشيد چه كارمندي معمولي ،اگر قصد خريد مبلمان اداري را داشته باشيد بد نيست به نكاتي كه در ادامه مطلب به آن اشاره خواهيم كرد توجه نماييد.اولين چيزي كه اربا ب و رجوع از بازديد محيط كارتان نظرشان را جلب خواهد كرد نوع چيدمان مبلمان اداري خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندي و هماهنگي ساير ملزومات اداري با مبلمان اداري باعث خواهد شد در نگاه اول چيدمان شما بسيار شكيل و زيبا ديده شود.هرگز براي پركردن فضاي اداري با متراژهاي بالا از مبلمان اداري شلوغ و درهم استفاده نكنيد ، به جاي آن از مبلمان اداري شكيل تر و مناسب فضاي اداري تان استفاده كنيد.بعضا ديده شده كه در ادارات بزرگ جهت پركردن فضا از مبلمان اداري كلاسيك در كنار مبلمان مدرن استفاده شده است .اين كار نه تنها فضاي اداره تان را زيبا نمي كند بلكه باعث مي شود تا محيط كاري تان ظاهري خشك وناپسند داشته باشد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.براي قسمت هايي كه ارباب رجوع به اتاق كاركنان مي آيد بايد كامپيوتر بر روي ميز به طوري قرار گرفته باشد تا پشت مانيتور به سمت وي باشد و ارباب رجوع نتواند صفحه مانيتور را ببيند تا از درز اطلاعات مهم و خصوصي جلوگيري شود.جدا از مواردي كه به آن ها اشاره شد.استعلام  قيمت كالاهاي مدنظرتان نظير قيمت ميز اداري ،قيمت صندلي اداري و به طوركلي قيمت كليه ملزومات اداري بايد به درستي انجام شود تا كالايي كه قصد خريد آن را داريد بدانيد چه قدر برايتان هزينه برداراست.


امتیاز :

بازدید : 146

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

استانداردهايي براي ميز و صندلي وجود دارند كه خوب است در زمان خريد اين وسايل آنها را مد نظر داشته باشيد. خيلي از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ايم. ممكن است بتوان با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن يا ايجاد تغييرات در ارتفاع ميز و صندلي يا دركل تعويض آنها اين موارد را رفع كرد. قبل از خريد با استانداردهاي ميز و صندلي اداري آشنا شويد تا بهترين انتخاب را براي حفظ سلامتي خود داشته باشيد.

 

ميز اداري و صندلي اداري از عناصر مهم در محيط كار است، زيرا افراد به طور مداوم با آنها سر و كار دارند. با توجه به اينكه انواع مختلفي از ميز اداري مانند ميز اداري مدرن، ميز مديريت و كنفرانس، ميز مديريت ام دي اف، ميز اداري دست دوم وجود دارد، قيمت ميزهاي اداري نيز با توجه به جنس و نوع كاربري آنها متفاوت است در رابطه با صندلي كارمندي هم به همين شكل است صندلي اداري دست دوم، صندلي اداري ارزان، صندلي اداري طبي، صندلي كارمندي انواع مختلفي از صندلي هستند قيمت صندلي اداري نيز مانند ميز اداري با توجه به جنس و طرح متفاوت است. به همين دليل مهم است كه هم راحت و زيبا باشند و هم از استانداردهاي لازم برخوردار باشند تا كمترين آسيب را به بدن استفاده‌كننده وارد كنند. علم مهندسي انسان يا ارگونومي براي طراحي وسايل و ابزار مورد نياز زندگي و كار استفاده مي‌شود و در طراحي ميز و صندلي اداري استاندارد نيز كاربرد دارد.

 

شركت مبلمان اداري آفن توليد كننده انواع مبلمان اداري با رعايت اصول ارگونومي سلامتي را همراه با كارايي با لا براي كارمندان و مديران به همراه آورده است.


امتیاز :

بازدید : 125

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/4/21  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |